Gå til innhold

Tilbake til gamle tanker

2. juli 2012

De av dere som har lest det jeg har skrevet tidligere vet at jeg i sommer skal til Liberia. Tiden nærmer seg, og som jeg har sagt tidligere skaper dette en del tanker. Men jeg har hatt tanker tidligere også. Og noen av disse tankene er grobunn for det som skjer og det jeg tenker. Så derfor vil jeg dele disse innleggene på nytt i dag.

Noen ord om savn. En sen nattetimes tanker når sorgen og savnet tar overhånd.

Så det blogginnlegget, Tidens gang, som virkelig fikk meg til å forstå at man kan nå ut til andre via blogg. Før det innlegget var det kun trofaste familiemedlemmer og venner som leste.

 

2 kommentarer leave one →
  1. 2. juli 2012 15:55

    Hei Annika.
    Du kjenner ikke meg, men har likevel vært i tankene mine mange ganger. Noen år før din far dro til Liberia jobbet han i Quetta, Pakistan. Jeg var ung og ønsket å delta med å bygge skole der i byen. Din far var alltid en varm, karismatisk og entusiastisk person som jeg fort lærte å sette stor pris på. Det virket derfor så forferdelig meningsløst å høre at han ble drept for nettopp disse egenskapene bare noen år senere. Jeg kan ikke sette meg inn i den sorgen du og din familie måtte gjennomgå siden den gangen i Mars 2003, men håper oppriktig at deres planlagte tur til Liberia vil gi dere det dere kanskje ubevisst søker å finne. Din far satte spor i mange mennesker og jeg håper og tror dere vil oppleve det på deres besøk.
    God tur til deg, din mor og din bror!
    Mange hilsen Stein

    • hevingen permalink*
      2. juli 2012 16:01

      Tusen takk, Stein!

      Det er alltid koselig å høre fra andre som kjente pappa.

Legg igjen en kommentar